Magövningar och spets-bhar

publicerat i Allmänt;
Uuuuuh vad det känns att jag har tränat magen nu. Får lite mer kroppsuppfattning av att träna magen faktiskt. Det är värre än vad jag trodde och jag känner mig jättetjock. Obs skillnad på att KÄNNA sig jättetjock och att VARA det. Bara förtydligare så det inte blir några missförstånd här. Men ja jag har tröstätit mig till lite kärlekshandtag som det så "fint" heter och är jättepeppad till att bli fit igen. Det känns även fult nog som att mina bröst har blivit större. Kan brösten verkligen bli större ifall man tröstäter och går upp i vikt? Detta känns ju illa. 
 
Dricker proviva mango som mina älskade boenden också brukade dricka och äter knäckemacka med smakrik ost på. Funderar inför morgondagen då målet är att träna innan frukosten som kommer bli äggröra. Det kommer bli en lång PW så långt jag orkar. Ikväll körde jag 35 minuters magövningar och 11 minuters ying yoga. Så himla skönt att vara mer tillbaka på banan igen. Ska även springa förbi Dollar store imorgon och köpa mina första spetsbhar utan push up för jag är så himla trött på det och får ont i ryggen av alla mina bhar. Tror det är för de är för små för mig egentligen. Jag tror även att en bh utan push up hade varit hundra gånger mer bekvämare för mig. Hade velat hitta genomskinliga för tycker det är snyggast. Så det tänker jag unna mig som en tidig julklapp. En spetsbh där kostar ju bara 90 kr st. Jag vet att det är farligt för mig att tänka att det kostar lite, men detta är något jag verkligen behöver. Sen vid lunch blir det älskade stickcafeet igen. Frågan är om jag ska ha regler som ingen fikabröd ifall jag ej blir bjuden och endast sånt gott på fredagarna? Jo, det kör jag på! Jag gör vad som helst för att bli platt igen för den känslan jag har i min mage just nu är inte rolig. Uppblåst nästan hela tiden och tung i hela kroppen. Magfettet måste bort! Önskar att jag kunde ta mitt magfett och lägga in det i Lisa för hon är pinnsmal och vi har problem med att få henne att gå upp i vikt. Medan Nils å andra sidan lätt hade kunnat äta ihjäl sig här. Det kommer bli en fullspäckad dag imorgon så jag ska snart lägga mig. 
 
Har så mycket roligt att se fram emot. Den 21a december börjar mitt lilla vinterlov och då ska jag ut på Dannys cornor och äta igen. Min absoluta favoritrestaurang. Supergod mat och deras lunch kostar bara 90 kr. På lördag ska jag komma hem till Liams pappa med tidiga julklappar till Liam och hans lillasyster. Tänker köpa billiga målarböcker till dem från Dollarstore. Var egentligen därför jag skulle dit från första början. Sen i helgen ska jag bara fixa med mina julkort och min sista psykiatriläxa. Känns lite sorgligt att det redan är slut då jag ÄLSKAR psykiatri. Har alltid gjort det och vill i framtiden jobba inom daglig verksamhet eller LSSboende. Psyket hade jag nästan också kunnat sträcka mig till att jobba inom faktiskt. Spännande! Wow första gången någonsin att jag har skrivit spännande om min egen framtid. ;)
 

Kommentera inlägget här :