Jordgubbigaste smoothien🍓

publicerat i AllmÀnt;
Vaknar halv fem pĂ„ en lördag för att jobba pĂ„ Ă€ldreboendet vilket kan tyckas vara galet. Men vad gör man inte för att ens dröm ska bli sann?đŸ’đŸœâ€â™€ïžđŸ§šđŸœâ€â™€ïžđŸŽ jag har ju velat bli USK sen jag startade den hĂ€r bloggen. Är inne pĂ„ min tredje skolvecka nu, uppgift fyra blev inlĂ€mnad igĂ„r, inne pĂ„ min första praktikvecka och Ă€nnu Ă€r CSN inte igĂ„ng. Typiskt va? đŸ€·đŸœâ€â™€ïžÂ 
 
Detta behöver du iaf för att kunna göra den mest jordgubbigaste smoothien jag nÄgonsin druckit. 
🔅en vĂ€ldig massa frusna jordgubbar. 🍓🍓🍓🍓🍓 
🔅chiafrön.đŸŒ±
🔅ananas och apelsinjuice.🍍🍊
🔅en liten banan.🍌
🔅ett rött Ă€pple. 🍎 
 
SĂ„ har du sedan vĂ€rldens Ă€ven smarrigaste smoothie. Enjoy! đŸ’đŸœâ€â™€ïžđŸ‘ŒđŸœ bra för dem som Ă€ven vill behĂ„lla sommarkĂ€nslan lite lĂ€ngre. 
 

Kommentera inlÀgget hÀr :